go helg ♥

alla börjar alltid med "hatar söndagar", men dom är ju faktiskt jävligt goa.
Igår va sjukt trevligt, roligt och mysigt. Vi var alltså hemma hos zanafatima.blogg.se som bor asmysigt! vi hyrde en skräckfilm, House of Devil. Den va sådär läskig, fast jag brukar inte tycka såna filmer är så scary men aa :) alla andra skrek i alla fall :)



Sen imorse vaknade jag upp av att niklas väcker mig och ba, öppna fönstret det är varmt (är jag en slav kan man ju fråga sig då?) och sen knackade det på dörren och alla kom in och la sig i samma säng som oss. Sen bestämde vi oss för att äta frukost på donken, så då gick vi dit. Sen åkte alla hem och jag packade mina saker hemma för jag skulle till min pappa där jag är nu :)



Ska snart kolla på solsidan, men först tänkte jag lägga ut massa bilder från helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0