till alla om helgen

ååångest på denna helgen alltså, ingenting händer längre typ... Haha jag har varit sjuukt osocial, förutom fredag då när jag först fikade med massa giirls och sen sov hos bella. Sen har jag ju bara varit med min familj och själv typ :/ och nickeboii har jag inte sett heller för han är träningsnarkoman typ :/ 

Men jag har fått sova ut så det va väl skönt... Fast jag somnade typ 4 i natt för jag skypeade med massa småstadsbor...

Nästa helg får det faktiskt väldigt gärna hända någonting så jag inte växer fast i mitt rum! 


En annan sak... det är något som händer denna veckan men asså jag har totalt glömt av det... Om det va något jag skulle göra kanske? 
Om jag har bestämt med någon att vi skulle göra något så smsa mig gärna och säg det

och nu har jag skrivit en väldans massa bullshit så ni får lite gamla bilder också.








ångest för sommaren :/ saknar alla där nere, eller nästan alla i alla fall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0