palla bry siig vaa

Kom precis hem från resturangen! Mkt god mat ♥

Igår sov jag hos bella, och då kan jag lova att man inte har tid att blogga för jag ee så ball! Så vi åt godis (vilket vi sen ångrade) och gjorde massa random saker med telefon och dator... Sen idag så åkte vi in till stan för att träffa Zaniiiii, och sen träffade vi massa folk, bland annat Moa :) go tjej! Sen gick vi och åt på paprika :)

Ikväll ska jag bara vara hemma för jag är sjukt trött... Gött liv ändå... Kanske ska plugga? Eller aa på en lördag... hm...

Min syster har fått en onepiece hahahah så sjukt ball.


gammal uppochner bild på mig och zana :)

blder från idag ♥



Kommentarer
Postat av: moa

du är rätt så go tjej du med bea!! :)

2011-01-30 @ 14:22:32
URL: http://moaemeliasalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0