jag nya kissie? hmm ganska lik ändå

tror ni jag städade mitt rum? nä...

en asrolig grej har hänt =D kissie är polisanmäld för massa, ladda ner saken där man kan lyssna på hur hon pratar, hon är ju fan kissie i verkligheten med, inget tvivel! det är värt att läsa det och lyssna på telefonsamtalet!

http://nyheter24.se/noje/kandisar/531156-kissie-polisanmald-efter-reporterhot-mot-nyheter24

shit vad jag ändå vill bli som kissie, asball varje dag och så!




nu ska jag snart kolla på big brother, okej att man är instängd EN månad, men vafan TRE månader utan teve/dator/mobil... skulle jag aldrig klara!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du i någon sport förutom dans för ibland skriver du bara träning?

Gillar din blogg puzsss<3

2011-02-23 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0